25 Temmuz 2010 Pazar

Royal Icing


Royal icing tekniği ile süslenmiş kurabiyeler hep ilgimi çekmiştir... Yurt dışında şeker hamuru ile süslenmiş kurabiyelerden daha çok rağbet gören bu tarz kurabiyelerin tekniğini ustasından öğrenmek üzere dün Liza'nın evinin yolunu tuttum. Kendisi sadece bu teknikle çalışıyor ve ben hayranlıkla çalışmalarını uzun zamandır takip ediyorum. Bilgi hazneme yeni bir teknik katmanın daha mutluluğunu yaşarken, el becerisi çok gerektirdiği için hemen gerekli malzemeleri alıp öğrendiklerimi pekiştirmeliyim diyorum ve iyi pazarlar diliyorum :)

2 yorum:

ebru 25 Ağustos 2010 10:56  

cok keyifli bir egitim olmusa benziyor. neden liza nin kurabiyeleri merak ettim. takip ettigim sitelerden de egitim verenler var. ornegin pastanbul ya da pasta tasarim. fiyat- yaklasim- teknik fark yaratan ne oldu. bende bir ara tr a gelince egitim almak istiyorum. bulundugum yerde maalesef bu egitimler verilmiyor.

Deniz Bilgi 25 Ağustos 2010 17:59  

pastanbul, pasta tasarım alabileceğin en iyi kurslar... ben her ikisine de katıldım...tavsiye ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
designed by GeCe for only Bake My Day