18 Temmuz 2010 Pazar

Düğün Kurabiyeleri


Burçin ile Can'ın, kına gecesinde ve düğününde misafirlere dağıtılacak kurabiyeleri sevgili Candan ile detaylarını netledikten hemen sonra işe koyuldum...Kurabiyelere iliştirilen etiketin detaylarını Candan bizzat kendisi hazırladı, çok da şeker oldu... Sevgili anneciğimin yardımlarını da alarak Tekirdağ'a sevgi ve en iyi dileklerimizle tarçınlı misssss kurabiyelerimizi uğurladık...

Burçin'le Can'a sonsuz mutluluklar, Allah bir yastıkta kocatsın :))

Dip Not.Sevgili Liza'nın uyarısı üzerine bu fotoğrafların daha büyük boyutlarını koyacaktım fakat bilgisayarımın azizliğine uğrayıp çekilmiş çoğu fotoğraflarım hard diskimle birlikte gitti. Ltf fotografların üzerine tıklayıp daha büyük boylarını mutlaka inceleyin... Bundan sonrakiler için söz daha büyük ve daha aydınlık fotoğrafları yayınlamaya çalışacağım :)

4 yorum:

Nutella 20 Temmuz 2010 11:31  

Rüya gibi bir düğün oldu, Denizimin kurabiyeleride düğüne damgasını vurdu, ellerinize sağlık bitanem çok teşekkür ederiz. Misafirlerimiz bayıldılar kurabiyelere.Umarım hayatları boyunca şansları hep daim olur ve çoook mutlu olurlar..

CANDAN YURDANUR

Deniz Bilgi 20 Temmuz 2010 11:50  

afiyet seker olsun, sana katılıyorum mutlulukları daim olsun:) darısı basına :)

---!Fashion Passion!--- 22 Temmuz 2010 19:40  

görür görmez aman allahım ne gzl bi blog bu dedim ve hemen izleyicin oldum, bu arada bn de ikizimle bi moda blogu actım, bakmak istersen

http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

Deniz Bilgi 22 Temmuz 2010 19:46  

tesekkur ederim:) Bloguna baktım süer görünüyor, takipcisi olaagım...Gorusmek uzere...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
designed by GeCe for only Bake My Day