8 Ocak 2011 Cumartesi

Spa pastası

 Pınarım yine güzel planlar peşindeydi, bu kez ablası Işıl için... Sevgili Ceylan'la birlikte doğum günü hediyesi olarak spa ayarlamışlar ve bu konuyu pastaya da taşıdık...Konsept tamamlandı :)

Bu hafta yaparken en çok eğlendiğim pasta oldu diyebilirim... Yüzde yosun maskesi ve gözlerde salatalık hadisesi beni kopardı :) Yakın plan fotoğraf altta... Işıl'a nice mutlu seneler diliyorum...
Yarın memleketim İzmir'e enerji depolamaya, sevdiklerimi görmeye gidiyorum... Çok heyecanlıyım... Dönünce canım pastalarıma ve kurabiyelerime tam gaz devam edeceğim ve bu kez tam zamanlı olarak...

Sevgiler....

3 yorum:

GÜL'ÜMSE 9 Ocak 2011 15:37  

Gerçekten çok şirin olmuş..ellerinize sağlık..

hanimiş 20 Ocak 2011 20:21  

Cok komik ve cok neseli bir pasta olmus gercekten..

Merhaba Deniz Hn, bugun sizinle birlikte calismak cok keyifliydi. Iyi ki geldiniz iyi ki sizi tanidim.

Belli ki pastalari cok severek yapiyorsunuz. Umarim bundan sonra da hayatinizda hep severek yaptiginiz isleriniz ugraslariniz olmaya devam eder.

Sevgiler

Deniz Bilgi 20 Ocak 2011 21:03  

Işıl Hanım Merhaba, benim için de acaip keyifli birgündü, cok mutlu oldum sizi tanıdığım için...en kısa zamanda baska egitimlerinize de geleceğim!Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
designed by GeCe for only Bake My Day