10 Temmuz 2010 Cumartesi

Motorlu Pasta

En iyi müşterilerimden Safiş'imin bu hafta erkek arkadaşı için BMW motorlu pasta hazırladım... Fotoğraf makinamın azizliğine uğradığım için sadece birkaç poz alabildim ve pasta standının tamamını görüntüleyemedim... Piknik havası vermeye çalıştım, Safişin isteği üzerine tavuk budu ve pizza yaptım minik minik:)

Pastayı götürürken yolda önüme aniden çıkan araba yüzünden ani frenle pasta tepetaklak oldu ve sağnak yagmur altında inip arka koltukta düzelttiğim pastaya çok şükür birşey olmadı, sadece Safisi temsil eden kadın figürünün kolu cıkmıstı:( Onu da otoparkta tamir edeyim dedim, otoparkçı sağolsun elinde alet-edavat çantasıyla geldi, sanırım pasta oldugunu anlamadı :(

Düzeltilmiş şekliyle pasta sağ salim teslim edildi... Anlayamadığım şey, tekstil stresinden uzaklaşmaya çalşırken başka bir stresin içine girmişim farkında değilim... Neyse yine de tekstil stresiyle kıyas kabul etmez, insanlar mutlu olunca daha mutlu oluyorum ben :)

Eve geldim ve rahat bir nefes alıp huzurla çayımı yudumluyorum:))

2 yorum:

Safiye Derinsu Ayhan 20 Ekim 2010 13:55  

Denizcim,
Pasta şaheserdi :O)eglencemizi ve agzımızın tadını ikiye katladı;O))) yol hikayesine ve stresine üzüldük tabi ama onlar yaşanmasa ortada bu pastada olmazdı şekerim ;O) iyi yapmıssın ve yaşamıssın ( nasılda benciliz ama).. bizde onlarca poz var sana atmayı atlamısım:O( hemen telafi edecegim..Tekstil stresi yanında bu işin stresi bile insanın keyfine keyif katar sonuna kadar tadını çıkar derim:O)
Tekrar ellerine saglık,kocaman öpüyoruz,sevgiler..

Deniz Bilgi 20 Ekim 2010 14:56  

Canımın ici Safisim :) gonder fotoları ekleyelim blog eglence gorsun :)) opuyorum !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
designed by GeCe for only Bake My Day