4 Aralık 2010 Cumartesi

Asker Pastası

Bu haftasonunun pastası asker pasta... Askere gidecek Berk Bey için hazırlandı... Hayırlı tezkereler...

Bu aralar enerjim sıfırlandı...Hayatımda önemli bir değişiklik var ve 9 yıldır çalıştığım firmamdan ayrılıp yeni bir işe başlayacağım... Arada bir insanın gerçekten değişikliğe ihtiyacı oluyor, yeni insanlar yeni hedefler ama değişikliğe adaptasyon süreci hele ki benim gibi hayatında değişiklik pek sevmeyen bir insan için ruhen yorucuymuş... Enerjimi tekrar depolayıp bir sonraki postta yılbaşı için hazırladığım kurabiyeleri yayınlayacağım... Geç bile kaldım :(

Sevgiler...

3 yorum:

larissagunlugu@yahoo.com 7 Aralık 2010 13:04  

cok cici bir pasta olmus,
haberlerden gordugumuz goruntuler pek sevindirmesede, Allah kaza bela vermesin askerimize,
bende biraz miskinim, butun ekipmanlarimi hazirladim elim gidip suslemlere baslayamadim, hadi sen bana ben sana enerji vereyim haaa gayret bugun baslayalim.
sevgiler

çeşnici Handan 10 Aralık 2010 13:07  

Pasta çok şeker ve güzel olmuş ellerine sağlık. Bu arada yeni iş yeni başlangıç hayırlı olsun herşey istediğin gibi olsun.

Deniz Bilgi 10 Aralık 2010 13:15  

cok tesekkurler tüm iyi dilekleriniz icin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
designed by GeCe for only Bake My Day