20 Aralık 2010 Pazartesi

1 Yaş Kurabiyeleri ve Pastası

Dilosh dünyaya geleli 1 sene olmuş... 1.yaş doğumgünü için aylar öncesinden annecik Ebru'yla planlamaya başladık... Kurabiyeleri üstte görmüş olduğunuz süslü sepetlerde gelen misafirlere sergilendi...

Pasta için çok sevgili hocam Nesrin'in buradaki pastasında karar kıldık...Kendisine sormadan pastayı yayına koymak istemedim, en azından figürünün bir tanesinin aşagıda resmini paylaşıyorum...

Nice mutlu senelere Dilacık :)

Öncelikle canım Nesrinimden sonra da Ebrushumdan izin cıkınca hem pastamı, hem de ailecek mutluluklarını tek karede paylaşmak istedim...Teşekkürler... 21/12/2010

2 yorum:

larissagunlugu.blogspot.com,  22 Aralık 2010 18:52  

bebek basarili olmus. elina saglik.
ben ten rengini tutturmakta zorlaniyorum, seninki tam rengini tutmus,
boyle tatli bebege boyle pasta yakimis dogrusu.

Deniz Bilgi 23 Aralık 2010 09:12  

ten rengini super americolorun ivory rengiyle dene...ben surekli onu kullanıyorum, diger boyalardan daha kolay bir ton... bebeği sorma dilosh cok super birşey :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
designed by GeCe for only Bake My Day