24 Mart 2013 Pazar

Kurs Heyecanı

İlk kurs günümüzden ilk görüntüleri hemen yayınlamak istedim... Çok heyecanlı, güzel, sıcak ve bir o kadar da samimi bir kurs oldu... Sevgili Ayse ve Esra cok eski arkadaslarım ve beni ilk günümde yanlız bırakmadılar:) Diger kursiyerlerimiz Isın Hanım, Saliha Hanım ve Dilek Hanım'lar hep birlikte keyifli birgün gecirdik... Herkesin ellerine sağlık... Ben ise mutlu mesut...

Sevgili Esra'nın güzel profesyonel çekimleri de blogumu süsleyecek hafta ici... Ellerine saglık Esra'cım:))

Bu arada Mutlu Mutfak Önlükleri Nihan Hanım'ın da ellerine saglık önlüğüm için... Bayıldım bayıldım:)
Eşi dostu 7-70 herkesi her Cumartesi olacak kurabiye kursuma beklerim... Akın Pasta Malzemeleri Bahçelievler'de... Uzaktan gelecekler hic yolu dert etmeyin o kadar keyifli birgün geçireceksiniz ki inanın herşeye değecek...

Sevgiyle...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
designed by GeCe for only Bake My Day